суботу, 18 жовтня 2014 р.

Літературний фестиваль

«Умань поетична»
Є щось святе в словах мій рідний край.
 Для мене – це матусі пісня ніжна,
 І рідний сад від квіту білосніжний,
І той калиновий у тихім лузі гай!
Для мене – це твої стежки й мої,
В містах і селах стоптані любов’ю,
Й пісень людські прозорі ручаї,
 Усе, що серцю рідне невимовно…

04 жовтня 2014 року,  в день нашого міста, на центральній площі відбувся літературний фестиваль «Умань поетична», який проходив в номінаціях:
-                    «Умань читає Шевченка»
-                    «Славимо тебе, рідна Умань»
-                    «І знов кров за незалежність»


Розпочала фестиваль та привітала всіх жителів та гостей нашого міста із святом - голова Уманського літературного об’єднання «ЛІТО» - Ніна Степанівна Михайлова.


Ведучими були: бібліотекар БФ№1 – Груба Яна Григорівна та бібліотекар БФ№2 – Гладка Світлана Леонідівна. 



1 номінація - «Умань читає Шевченка»:
2014 рік – оголошено роком Т.Г.Шевченка. Під геніальним пером великого Кобзаря українська мова не тільки заграла всіма барвами своїми, а й запалала гнівним вогнем протесту, заясніла великою силою любові.


В цій номінації виступили:
Поправка Оксана (НВК №6) – «Я вірю» (Про Шевченка);
Бондар Наталія (НВК №7) – Уривок «І мертвим і живим» (Т.Г.Шевченко);

2 номінація «Славимо тебе, рідна Умань»
Кожен митець слова – справжній син і донька своєї матері України, якій вони дарують свої одкровення – зізнання в любові до Батьківщини, рідного міста, того святого місця, де вони народилися!


В цій номінації виступили:
Козловець Олег (ЗОШ №1) – «Моє місто», автор Р.В. Філонок;
Малишевська Катерина (Гімназія) – Із циклу «Софіївські сонети», автор М.Павленко;
Кальна Тетяна (Гімназія) – Із циклу «Софіївські сонети», автор М.Павленко;
Старощук Владислав (Гімназія)  - Із циклу «Софіївські сонети», автор М.Павленко;
Бевз Євген (Гімназія) – «Софіївка-краси перлина», автор М.Мазурик;
Гринчак Анна (ЗОШ №7) – «Уманським дівчатам», автор В.Симоненко;
Микульський Дмитрій (НВК №7) – «Умань», авторський вірш;
Харченко Даря (ЗОШ №8) – «Моє місто», авторський вірш;
Міщук Михайло (БДЮТ) – «Завітай до міста Умань»,  авторський вірш;
Дука Анастасія (НВК №10-медична гімназія) – «Софіївці» не личили дощі, автор М.Павленко;

3 номінація «І знов кров за незалежність»
Людина завжди має пам’ятати звідки вона родом і де її коріння, знати історію своєї країни і свого народу, його мову, звичаї і культуру.
В цій номінації виступили:
Міщук Михайло (ЗОШ №3) – «Україна в журбі», автор Н. Пестерова;
Аніканова Влада (ЗОШ №3) – «Тобі, Україно», авторський вірш;
Воєдило Віктор (ЗОШ №11) – «Немає пощади», автор М.Бажан;
Пянчук Яна (ЗОШ №12) – «Україна незалежна», автор О.Ліщук;
Циганенко Єлизавета (ЗОШ №15) – «Я хочу жити в Україні», автор О.Ліщук;
Єфіменко Валерія (НВК-педогогічний ліцей) – «Моя Україно», автор М.Верещак;
Дзисюк Дарія  (НВК-педогогічний ліцей) – «Тобі, Україно», автор Т.Смілянець;
Майдянюк Вероніка (НВК-педогогічний ліцей) – «І знову босоніж, моя Україно…», автор Н. Амар.




1 коментар:

  1. МОЛОДЦІ:))ПРИЄМНО БАЧИТИ ЩО НАША МОЛОДЬ ТАКА ТАЛАНОВИТА!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити