суботу, 21 листопада 2015 р.

21 листопада День Гідності та свободи

Це свято відзначається щорічно відповідно до указу президента України №872 від 13 листопада 2014 року.
Бібліотека-філія №1 також приєдналася до відзначення цього свята. В зв’язку з цим була оформлена фотовиставка «Молюся за Тебе Україно!!!». 

На виставці був представлений вірш Надії Кольцової «Я не хочу війни».
Я не хочу війни !
(Роздуми українського хлопчика)
Я не хочу війни, - щоб стріляли гармати,
Щоб вбивали стареньких, дітей і жінок,
Щоб від снайперських куль помирали солдати, -
Аж шокований світ розгубивсь і примовк.

Я не хочу війни, - щоб наш тато був з нами,
А не там, де стріляють, де порох і дим.
Щоб був мир на землі, щоб не плакала мама,
І ніколи ніхто не помер молодим.

Хай завжди будуть сонце і мама, і тато.
Хай замовкнуть гармати, замовкнуть навік,
Щоб до рідних живими вернулись солдати,
А Всевишній нам мирне життя передрік.

Підросту і піду захищать Україну,
Не злякає мене ворогів хижа тінь.
Не дамо з Батьківщини зробити руїну, -
Збережем для прийдешніх своїх поколінь.
     Ми, українці, заслуговуємо на ГІДНІСТЬ, ПОВАГУ, МИР І СВОБОДУ!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар