неділю, 28 вересня 2014 р.

30 вересня - Всеукраїнський день бібліотек


Для мене книга – світло дня,
Для мене книга – зорі ночі...
Моя сім
я, моя рідня,
мій розум, серце, мої очі...
Без книги я не проживу,
Вже як без вирію лелека...
Я і крізь вічність оживу
В отім святім – бібліотека
.

30 вересня у нашій країні відзначається Всеукраїнський день бібліотек. Свято було започатковане в Україні - 14-го травня 1998-го року «…враховуючи великий внесок бібліотек України у розвиток вітчизняної освіти, науки і культури, необхідність дальшого підвищення їх ролі у житті суспільства та підтримуючи ініціативу бібліотечної громадськості» -Указом Президента України №471/98.



ЦІКАВІ ФАКТИ:
* На сьогоднішній день в Україні функціонують близько 40 тисяч великих і малих бібліотек. Однією з провідних вважається Національна бібліотека Академії наук України імені Володимира Івановича Вернадського, Державна історична бібліотека, Державна бібліотека України для дітей, Національна парламентська бібліотека.
*Загальна кількість бібліотечних працівників - становить близько 53-х тисяч фахівців.
*Щороку українські книгосховища обслуговують понад 17,5 мільйонів читачів.
Незважаючи на бурхливий розвиток інформаційних технологій, людство, на щастя, і досі не може уявити життя без книги, яка допомагає перетворювати людину в особистість, виховуючи в ній прекрасні духовні якості.
Бібліотека – це своєрідна пам’ять людства, у якій зберігаються знання, накопичені протягом багатьох віків різними народами.





Шановні колеги!
Вітаємо Вас з професійним святом, прийміть щирі слова вдячності за вашу благородну місію.
Бажаємо Вам міцного здоров’я, добробуту, творчих успіхів та натхнення.
Низький уклін Вам за Вашу самовіддану працю.
Зі святом бібліотек!

Немає коментарів:

Дописати коментар